четвртак, 13. август 2015.

IQ raste zajedno sa rastom grudi

Liposukcija je sjajna stvar. Em izgubiš masne naslage, em sa tom mašću možeš da odradiš povećanje grudi ili povećanje usana.
Ma nešto razmišljam da tako rešim problem svoje alavosti, povadim tu maščinu koja se nataložila na zadnjici, butinama i stomaku, oni je lepo tamo prerade, ubace neki kubik u gornju, neki kubik u donju usnu, malo u grudi, dobro ne baš malo, nego onako za slabu četvorku, ne više, mada imalo bi tu da se ugradi, bar što se količine sala tiče dobra šestica... taman bih bila skladna a sve prirodno.
Ne bi niko mogao da kaže kako sam “silikonka”, sve bi bilo “natural“i “organik”.

Ima tu još par stvari koje bih odradila na sebi ali još niko nije izmislio kako da se uradi volumen IQ.
Stvarno to ne razumem. U vreme kada nauka napreduje brzinom svetlosti, niko da se pozabavi povećanjem zapremine mozga. Kažu da od zapremine mozga zavisi koliko smo pametni.
Eto je jesam glavata ali baš nešto nisam sigurna da mi se ta glavatost odrazila na zapreminu mozga. A mozda samo lažu, možda je to samo bezvezna inormacija koju je neko pustio na internet.

Ma i ovaj internet je velika laža i paralaža.
Svako može kako mu na pamet padne da napiše šta god hoće, a ti posle razmišljaj šta je istina.

Ranije je to bilo jednostavno i lako. Imale su samo knjige, a knjige nije mogao da piše svako. Zna se ko je pisao, šta je pisao, o čemu je pisao...
A ne ko danas. Svaka šuša može da napiše šta hoće pa ti posle veruj ili ne veruj.
Izbombarduju te tako s more inormacija a ono samo kap toga je istina.
Pa i ovi današnj roditelji...puste decu da se sama informišu, nema tu mnogo neke priče...
-Mama, šta je...
-E nemam pojma, vidi na Google-u!
-Tata, gde je...
- Nemam pojma, vidi na Google maps!
Google, Google, Google... Kao da je Google najpametniji na celoj zemaljskoj kugli.

Ja kad sam bila mala, znalo se kako to funkcioniše.
Pitam nešto roditelje, oni mi kažu i nije bilo nikakve nedoumice-to je tako kako je. Verovalo im je se a oni nisu imali šesnaest odgovora na postavljeno pitanje. Jedno samo, a ono je rešavalo sva dvumljenja.
Mada, moram da priznam, sad kad sam ja roditelj ima tu nekih “škakljivih” pitanja koje kad mi deca postave, a ja ne znam odgovor ili znam ali mi nezgodno da pričam, ja se izvučem na Google.
-Vidi dete na Googlu. Mislim, nije da ne znam ali tamo leži više informacija!
Ima taj internet malo svojih prednosti.



Ali, nije ni to srećno rešenje uvek. Skoro me najmlađa kćerka pitala kada ja mislim da je najbolje vreme za ugradnju silikona.
-Kakvih crnih silikona! -kažem zgranuto. Otkud ti to pade na pamet? To je strano telo a tebi je tek trinaest godina. Još nisu grudi ni počele da ti rastu , ima za to vremena.
-Ma ne ja mama, nego sam pričala nešto sa Mimom, oko ređendanskog poklona, a ona kaže da joj je mama obećala za 18. grudi kakve bude želela ako joj do tad ne porastu.
-Otkud sad to? Mislim, otkud da Mima priča sa mamom o grudima sad, pa Mima nije napunila ni trinaestu godinu, zašto je time opterećena.
-Bila je tu ona njena tetka Zorica, pa ona kaže da joj je sve u životu bolje krenulo otkako je ugradila silikone, kaže lepe, zgodne žene imaju svuda prođu, a grudi su joj se baš isplatile.
-Ma šta su se isplatile, zna li ona koliko to košta?
-Ma zna, ali kaže godinama nije platila piće, osim kad izađe sa drugaricama, a od kako je povećala grudi nema nijednu kaznu za prebrzu vožnju, gde god uđe sva su joj vrata otvorena. Sad će da radi još nešto, mislim nešto oko brade, nisam sigurna šta...
-More dete mani se tih gluposti, ta Mimina tetka je...neću da komentarišem šta je.Čovek je najlepši kad je svoj, originalan, siguran u sebe..
-E da, ona kaže od kako je povećala grudi, poraslo joj samopouzdanje.
-Aha, verujem da jeste.. nego idi ti do prodavnice da mi kupiš zelen za supu, valja danas nešto jesti.

I tako dete ode do Maxija a meni nešto kljuca po mozgu, možda je i meni vreme da proradim na svom samopouzdanju. Ima tu što-šta šta bi se moglo odraditi, vratiti vreme unazad. Nije da sam nezadovoljna sobom, ali istina je to da žena je žena ako je zgodna žena, ako nije onda je samo drugarica.
Iskreno, dosadilo mi da budem drugarica!

I tako... evo me gde sedim ispred kompjutera pa proveravam, gde. šta, kako, zašto raditi i kad je najbolje odraditi neke promene na svom telu. Svuda se protežira povećanje grudi, volumen usana ali nigde ni reči o povećanju zapremine mozga. A ja bih odatle najpre da krenem.
Jer da sam na vreme imala dovoljan IQ znala bih kako svet funkcioniše, ne bih se zanosila nekim pričama koje su se pokazale netačne u praksi. Mimina tetka je u pravu, nevoljno moram da priznam.

Izgleda da ipak IQ raste zajedno sa rastom grudi??!


Нема коментара:

Постави коментар